czwartek, 19 maja 2011

Rozmowa rozliczająca z pracownikami firmy


Na kolejnych zajęciach pod tytułem ,,Rozmowa rozliczająca z pracownikami firmy", które odbyły się 12.05.2011 r. poznaliśmy zasady przeprowadzenia rozmowy rozliczającej jak i nabycie umiejętności zaplanowania poszczególnych etapów rozmowy. Postawiliśmy przed sobą pytania pomocnicze, typu: czym jest rozmowa rozliczająca, jakie daje nam korzyści, co przez taką rozmowę zyskuję a także czy mam oceniać tylko wtedy, kiedy pracownik nie realizuje planów?
Kolejnymi etapami były:
1. Przygotowanie do rozmowy rozliczającej.
2. Zapewnienie odpowiedniego miejsca, otoczenia.
3. Poinformowanie o planach związanych z rozmową.
4. Stworzenie schematu rozmowy rozliczającej.
5. Wdrażanie zaplanowanych działań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz