poniedziałek, 29 grudnia 2008

Obserwatorzy świata



Nazywam się Malwina. Mam 14 lat. Chodzę do szkoły w Sadownem do klasy drugiej. Moja klasa liczy 22 osoby. Moja klasa jest bardzo sympatyczną i miłą klasą. Moją wychowawczynią jest bardzo miła pani Ewelina. Moimi ulubionymi książkami jakie dotąd przeczytałam są ,,W Pustyni i w puszczy’’ Henryka Sienkiewicza i ,,Robinson Kruzoe’’ Daniela Defoe. Te książki pozostawiły we mnie wielką chęć podróżowania i poznawania nowych rzeczy. Pokazały mi, że ,,dla chcącego
nic trudnego’’, to znaczy, że jak czegoś się bardzo pragnie można robić wszystko, żeby dojść do celu. Bardzo lubię wspominać ich przygody. Interesuje się tańcem, zwierzętami, troszeczkę samochodami oraz sportem i muzyką.
Moje hobby to rysowanie i wycieczki rowerowe. Lubię rysować różne postacie z kreskówek, martwą naturę i pejzaże. Podróżować rowerem szczególnie lubię latem i wiosną. Wtedy obserwuję przyrodę i piękno natury. Z komputera korzystam dla zabawy oraz żeby się uczyć. Na płytach mam słowniki, encyklopedie i różne pomoce szkolne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz