poniedziałek, 29 grudnia 2008

Obserwatorzy świata



Mam na imię Monika. Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum. Moja klasa jest naprawdę fajna. Liczy razem 26 uczniów. Moja wychowawczyni to pani Grażyna Grędziak. Jest miłą oraz sympatyczną nauczycielką.
Ostatnią przeczytaną przeze mnie książką jest ,,Opowieść wigilijna”. Napisał ją w latach 1843 – 1845 Charles Dickens. Jest to utwór, w którym zawarte są wydarzenia wykraczające poza realność, np. pojawienie się ducha opisanego w sposób budzący grozę, zwidy bohatera związane z kołatką w bramie czy poruszający się dzwonek. ,,Opowieść wigilijna” pozostawiła we mnie niezawarte wrażenie. Ebenezer Scrooge – główny bohater książki – zmienił się dzięki wizycie ducha Marleya wewnętrznie. Przed jego wizytą był chciwy, bezduszny, skąpy, chytry, ciągle niezadowolony, myślał tylko o pieniądzach. Po przemianie – przyjazny, pogodny, pomagający innym
dobrem i jałmużną, przywiązujący wagę do właściwego obchodzenia świąt Bożego Narodzenia.
W wolnym czasie słucham muzyki (r’n’b, pop). Lubię też tańczyć. Moje hobby to pływanie.
Moim ulubionym przedmiotem jest matematyka. Bardzo dobrze rozumiem ten przedmiot i myślę, że jestem z niego dobra. Pani, która mnie go uczy wyjaśnia nam bardzo dokładnie wszystkie wzory i potrafi wytłumaczyć jak je zastosować.
Z komputera korzystam wtedy kiedy potrzebuję skorzystać z Internetu lub wyszukać informacji na dany temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz